۱۳۹۲ بهمن ۲, چهارشنبه

و این منم ساغر در بلاگ اسپات!

دو هفته پیش خرم و خندان آمدم پای کامیپوتر و مثل همیشه اول کاری خواستم ماهی ها را ببینم، صفحه اصلی و مدیریتم باز نمی شد، فکر کردم لابد مثل آن بار دیگر که داشتند بلاگ اسکای را ترمیم می کردند یا بازسازی می کنند شاید دسترسی امکان ندارد ولی آن دفعه ایمیل زده بودند که دسترسی بعلت تغییرات امکان ندارد، ولی احتمال دادم، یکروز، دو روز، سه روز و یکهفته گذشت و دیدم همسر و دوست همیشگی می گویند چرا نمی نویسی و هر روز بهت سر می زنیم و چیز جدیدی نداری، و بله وقتی جویا شدیم فهمیدیم بلاگ اسکای عزیز فقط در وطن عزیز ما باز نمی شود و مسدود شده و ماندیم و حوض مان، تا امروز، که با مشورت سوده کلا" آمدیم اینجا، هر چند من می خواستم تا ایران آمدنم صبر کنم و از آنجا نگارش را از سر گیرم، ولی نشد، ببینیم این صفحه با ما چه می کند.
از همه دوستانی که از ما سر زده بودند و فکر کرده بودند دیگر نمی نویسیم و یا مشکلی پیش آمده و نگران شده بودند عذر خواهی می کنم. 
مقصد من همانم، ساغر از دریای کابل، که با ماهی های طلایی اش خیلی وقت است شنا نکرده!

۲ نظر:

  1. هي خانه ي نو مبارك! خيلي وحشتناك دلم تنگ شده بود براي تو و ماهي هات. چه خوبه كه اينجا هستي.

    پاسخحذف
  2. از فردا میام می نویسم سوده، منو به نام ساغر لینک بده تا دوستان بدونن برگشتم!

    پاسخحذف